fucking freezing!

Nu är jag äntligen färdig med alla julklappar. Har varit ute på stan hela dagen nu.. Först med Anna, sen fick hon gå hem för jag skulle ju handla till henne också :)
Hade jätteont i axeln när jag vaknade i morse, sen har det gjort ont hela dagen, men efter att Anna gått blev det helt outhärdligt. Fick åka hem innan jag var klar med allt, och jag har ändå en väldigt hög smärttröskel, ville bara lägga mig ner på gatan och skrika. Efter att jag varit hemma en liten stund kändes det bättre så då gick jag in till stan igen, med Isis denna gången. Handlade klart det sista och lät henne busa av sig i rastgården.

Jag mår inte bra när det är så här kallt. Naturligtvis fryser alla nu, men för mig är det ren TORTYR. Känns inte som att andra blir så påverkade av kylan? När man har asperger så kan man vara väldigt känslig för temperaturer och det är jag, både stark kyla och värme. Det gör så ont i hela kroppen att jag bara vill dö!
Så här års är det inte så kul att tvingas ut av hunden, men jag gör det såklart ändå.. tur att Isis är en kortpälsad tunnis som inte heller tycker om kyla några längre stunder.

Hemska tanke, måste snart bege mig ut IGEN och överlämna julklapp till ett stycke Katt. Men det är hon väl värd, bara hon bjuder mig på lite godis när jag kommer fram! ;) 

Kommentarer
Postat av: tiger

kyla ÄR tortyr!

2009-12-21 @ 20:10:11
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Katten

Jag fryser nästan aldrig. Och när jag väl gör det så tycker jag väl att det är "normal-jobbigt". Men fy vad hemskt det låter när du beskriver hur du känner det! Stackars Bästis! Tur att du kunde ta bussen!



Det lät så gulligt "men efter att Anna gått blev det helt outhärdligt". I know, I take away the pain! ^.~



Supertack för de fina julklapparna! Jag blev SÅ glad, verkligen! Har tittat på det porslinet så många gånger och suckat och suktat. Och nu är det MITT! :-D



Älskar dig, Sofia!

2009-12-21 @ 20:25:36
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Blue screen of death är just det jag har råkat ut för. Så sablans irriterande. Men nu har jag köpt mig en ny liten bebis och är alldeles överlycklig. :)



Det låter inte alls roligt det där med att vara så känslig för kyla. Speciellt inte som vintern är alldeles för lång.

Kul att du också skaffat blogg.

Kram

2009-12-22 @ 19:00:46
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0