ge mig värme...

Fick sådant sockersug och skulle ge mig på att baka något av det lilla jag har hemma. Inget vanligt mjöl, men sojamjöl skulle väl funka tänkte jag. Icke. Fick kasta alltihop :(
Jag kan typ äta allting med socker i, så om jag kastar en hel kaka är det riktigt illa :P

Kanske var det ett tecken, jag har ju bestämt mig för att göra mig av med mitt sockerberoende i år och äta nyttigare överlag! Är faktiskt riktigt tacksam nu, när jag tänker på hur fruktansvärt dåligt jag hade mått (psykiskt) nu om jag hade satt i mig hela kakan - vilket jag med största sannolikhet hade gjort - snacka om ångest! Gud vad skönt att slippa det.

Har anmält mig och Isis till en kurs i nosaktivering som börjar i februari. Ska bli jättekul och Isis mår så bra av att jobba med nosen. När det blir lite varmare ska vi ut och börja träna viltspår igen. Längtar så obeskrivligt mycket till våren. Har ingen inspiration till nånting i den här kylan. Det har i alla fall ordnat sig med komvux. Jag hade kommit in, hade bara inte fått något antagningsbesked skickat.. Nu är det bara försäkringskassans beslut som hänger som ett orosmoln över mig. Måste få besked den här veckan. Funderar också på att stryka mig från psykologin och bara läsa matte D. Är rädd att det ska bli för mycket med två kurser. Hoppas jag får ha mitt terapisamtal på onsdag, det har varit riktigt dåligt med det ett tag nu.

Borde gå och lägga mig, ska ha hoppträning i morgon förmiddag :)

Natti!

PS. Vilka är ni som läser? Blir så glad om ni kommenterar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0