back to nature

Usch, jag orkar inte vara sjuk mer. Har världens sämsta imunförsvar. Borde kanske jobba lite mer aktivt för att förbättra det? Jag blir ju sjuk hela tiden. Jag är ute mycket och rör väldigt mycket på mig, men jag äter jätteonyttigt! Kanske det som är felet... Jag skulle vilja äta sådana där goji-bär. Det ska vara världens nyttigaste bär, men det är så dyrt! Har dessutom en hel burk med spirulina-pulver hemma, världens nyttigaste alg, men det är så äckligt. Ska nog börja äta det ändå! Så får det bli :)

Vill bara att det ska bli varmt nu, så att jag kan börja löpträna med Isis igen! Och så vill jag SÅ gärna ha en kickbike med dragfäste till hund så att vi kan börja träna drag också, det är så roligt!
Det går väl bra med vanlig cykel också, men det känns inte lika kul.

Jag hatar den här årstiden så fruktansvärt mycket. Skulle mycket väl kunna tänka mig att flytta till ett land med mer behagligt klimat. Men allra helst så vill jag flytta närmare naturen, ha mer skog omkring mig. Jag längtar efter det och vantrivs egentligen i staden, tyvärr. Jag vill sätta alla mina planer i verket nu, vill inte vänta mer. Inte ta alla dessa små steg i rätt riktning. Menar inte detta på ett skrytsamt sätt nu, men helt ärligt så är jag faktiskt den mest målinriktade människa som jag har träffat. Om bara allting inte tog så lång tid!

Ingen playlist idag, men en dagens bästa låt:



Gillar faktiskt det nya albumet (eller det har väl funnits ute ett tag nu, men jag är sen). Enjoy :)

Kommentarer
Postat av: Katten

Usch, du får försöka dricka den där spirulina ändå, det gör säkert susen! Sedan tror jag att vi båda behöver äta mer frukt och grönt, lite färska varor! Om man ändå hade haft mer pengar...

2010-01-22 @ 21:10:10
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: Maria

spirulina är mycket gott att blanda i juice eller proviva. När jag var på kurort i Varberg hade dom det i gul juice (typ apelsin) ser inte så skojjigt ut i färgen, men smakar smaskens, prova det!

2010-01-25 @ 18:09:24
Postat av: Maria

sen angående kattens kommentar, inte är det väl så dyrt att köpa lite äpplen eller clementiner eller nåt annan frukt. Lika gärna som att köpa choklad, bullar, eller nån annan snabbmat...

2010-01-25 @ 18:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0