Vill inte mer

Ingen bra dag idag... Har lyssnat superdåligt på min kropp denna veckan, vilket resulterat i att jag nu blivit ännu sjukare. Är väldigt bra på att stänga av och pressa mig själv till bristningsgränsen, och där är jag nu.
Mår skitdåligt psykiskt också, men jag misstänker att det hänger ihop med mitt dåliga fysiska mående. Får alltid sådan extrem ångest och känner mig helt hjälplös när kroppen inte fungerar som den ska.
Mår jättedåligt över att jag inte orkar åka till Malmö. Vill träffa Joar och gå på hundkursen i morgon, men jag klarar det inte nu.

Har en till jobbig sak som jag måste ta tag i snart, och det kommer jag också att göra, har gjort det förr... Har själv satt mig i denna sitsen igen, och blir lika förvånad varje gång. Inte ikväll, men kanske i morgon... Ledsen att jag är så kryptisk, vissa saker vill jag inte säga högt ens till mig själv.

Hade i alla fall väldigt trevligt igår, förfest och utekväll med finaste Vickan, Ellinor och självklart Bästis :)

Jobbat fem timmar i stallet idag, trots att jag är sjuk.. har jättemycket matte att räkna till på tisdag.. Vill bara försvinna!


Kommentarer
Postat av: Tiger

kramar! ta hand om dig

2010-01-25 @ 11:35:33
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: ems

åwh, du får ta en helt ledig dag om du kan, ta en kopp te och mysa till det. Kanske lättare sagt än gjort om man har mycket.

Men jag hejar på dig! :)

2010-01-25 @ 14:20:46
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0