making me low

Nej fy vilket hemskt väder... Sitter hemma hos Joar i Malmö med en kopp kaffe och en rubiks kub (nytt favorit-tidsfördriv). Hade tänkt ta en långpromenad innan kursen i kväll, men det känns inte så lockande nu. Isis har begravt sig under två filtar i sängen efter morgonens ovanligt korta kissrunda och ser inte ut att vilja flytta sig i första taget. Vi var fullständigt plaskvåta båda två efter bara 5 minuter ute. Borde tagit med ett täcke till Isis, men det tänkte jag ju inte att man skulle behöva såhär i mitten av maj! Hoppas verkligen att det slutar regna tills kursen börjar...

På lördag ska vi på kennelträff hos uppfödarna. Ska bli spännande, hoppas att det kommer många syskon till Isis. Det var åtta valpar i kullen, ett par stycken har flyttat långt iväg men de flesta bor här nere i Skåne!



Kommentarer
Postat av: Indiana

Åh jag vill också ha en Rubiks kub :) Själv tyckte jag vädret var uppfriskande eftersom jag inte behövde gå ut.. Men så brukar det ju vara.

Nu ska jag snart gå och handla men har fortfarande inte ens orkat titta ut ifall vädret är bättre. Jag hoppas ni slipper regn ikväll i alla fall!

Kram

2010-05-12 @ 15:04:00
URL: http://chickwithguns.blogspot.com
Postat av: caroline

kul att träffa valpar från samma kull =)

2010-05-12 @ 19:26:37
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/
Postat av: caroline

Så fin din hund är!

2010-05-13 @ 21:10:19
URL: http://ledsensflikkastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0