Ännu en dag...

Dragtränat med Isis, jättekul :) Blir mer och mer intresserad av detta! Letat skidor på Blocket.

Varit på matten, helt okej. Hur kan man inte gilla matte? 

Hälsat på i en trött Bästis nya lägenhet, jättefin var den.

Sur för att mina böcker ligger på posten, men att jag inte hann hämta ut dem idag. Det får bli det första jag gör i morgon.

Vill se Tim Burtons Alice i Underlandet när den har premiär! Finns ingen som skulle kunna göra den bättre. Tim Burton, Johnny Depp, Alice... *dreglar*

Jag försöker hela tiden tränga undan suget, inte tänka på det. Men det finns där hela tiden, en avgrund som öppnar sig när jag tänker på vad jag har förlorat nu. Men jag har också terapeutens ord i huvudet, att jag KAN ju faktiskt gå till en annan läkare som skriver ut, det finns gott om dem, OM jag vill... Och jag VILL, men ändå låter jag bli... Inte tänka på det, outhärdligt.

Indy, jag har en liten överraskning till dig när du kommer, något gott! Spännande va? ;)


Kommentarer
Postat av: Lizette

Ja, Alice i Underlandet är efterlängtad må jag säga! :D

2010-02-17 @ 08:13:42
URL: http://lizettebackstrom.blogspot.com
Postat av: tiger

hur man inte kan gilla matte? när man inte fattar så är det inte så svårt att ogilla det, haha. du borde spara till en kamera, kanske? :) kramar

2010-02-17 @ 09:41:56
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: ems

Kan inte riktigt hålla med där om matten haha x)

Vad roligt, det är alltid härligt med stöd i krisen!

Jag ska eventuellt till Malmö med några kompisar och se den i 3d! :) LÄNGTAR



Jag tycker du är stark som står emot suget!



Kram!!



2010-02-17 @ 10:41:16
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/
Postat av: Katten

Ja Sofia, du kan be om nya tabletter. Men du är starkare än så. Du vill mer än det, du vill inte tillbaka till ett missbruk. Och nej, du kan inte ha både och. Kanske till en början, men så småningom kommer du att förlora allt. Livet är värt mer än tabletter. Nu får du leva med suget ett tag, klart att du kommer att ha det eftersom du nyligen har haft ett återfall. Men suget kommer att minska mer och mer - om du bara låter bli tabletter! Du får ju fortfarande dricka alkolhol. Inte för att det ska bli ett substitut, jag menar mer att ALLT är inte förbjudet. Vi ska ju eventuellt dricka några cider i helgen. Och du SKA klara dig utan tabletter. Punkt slut. Jag älskar älskar älskar ÄLSKAR dig!

2010-02-17 @ 15:28:31
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: Katten

Ja Sofia, du kan be om nya tabletter. Men du är starkare än så. Du vill mer än det, du vill inte tillbaka till ett missbruk. Och nej, du kan inte ha både och. Kanske till en början, men så småningom kommer du att förlora allt. Livet är värt mer än tabletter. Nu får du leva med suget ett tag, klart att du kommer att ha det eftersom du nyligen har haft ett återfall. Men suget kommer att minska mer och mer - om du bara låter bli tabletter! Du får ju fortfarande dricka alkolhol. Inte för att det ska bli ett substitut, jag menar mer att ALLT är inte förbjudet. Vi ska ju eventuellt dricka några cider i helgen. Och du SKA klara dig utan tabletter. Punkt slut. Jag älskar älskar älskar ÄLSKAR dig!

2010-02-17 @ 15:47:46
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: Indiana

Åh, herrejösses så spännande! :D Sitter och funderar på vad tusan det kan vara :)

Det ska bli så skönt att komma ifrån Malmö en stund. Det är väl okej att jag stannar över till lördag? Ska bli så kul att se ditt nya hem och träffa dig!

Kram <3

2010-02-17 @ 16:11:17
URL: http://chickwithguns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0