darlings

Heelt slut nu efter en lång dag... cyklat till stallet, jobbat (läs: mockat), cyklat hem. Isis följde med såklart. Har börjat dra lite med henne framför cykeln nu. Riktigt kul är det, för både mig och henne! Hon har en sådan otrolig energi och styrka som hon älskar att få använda. Så fort pengarna kommer in nästa vecka ska jag hitta en bättre dragsele, kanske köper en pulka också, så hon kan dra i snön :) Till nästa vinter ska jag definitivt skaffa mig ett par skidor så jag kan tolka efter henne. Det skulle vara så kul! Men inte så kul att jag inte hellre ser att det inte blir fler vintrar... Idag kändes det i alla fall lite varmare i luften, kanske är våren på väg nu? Hoppas!

Hon var alldeles lerig när vi tillslut kom hem, så det fick bli ett bad. Nu är hon så mjuk i pälsen och luktar så gott :) Min älskling.

Saknar även min andra älskling väldigt mycket, det är ju tydligen alla hjärtans dag idag. Vill att han ska komma hit igen <3 

Dags för kvällens kissrunda, sen ska vi sova. Vilken tur att alla mina djur älskar att sova i sängen hos mig! Känner mig trygg i deras sällskap.


Kommentarer
Postat av: ems

Aww, ja visst är det härligt med djur! ^^

Jag längtar tills jag kan skaffa mig några!



2010-02-15 @ 10:28:38
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/
Postat av: Katten

Vad mysigt det låter med Isis, Charles och William i sängen! Guuud vad vi båda längtar tills vi får pengar! Men så ska alla räkningar betalas och så snar är de slut igen... :-( Tur att vi har det lika illa ställt båda två, så att vi kan trösta varandra. Hade varit jobbigt om den ena hade jobb och fick många tusen extra varje månad!

2010-02-15 @ 19:56:29
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: L

Jo, kontaktperson verkar vara himla bra.

Vad brukar ni göra?



Blir det inte lite krystat ibland?,

typ.. ja nu har vi 35min kvar..



Jag ska ta emot all hjälp jag kan få av LSS, för jag kan inte fortsätta leva som pippi i villavillekulla....;)

2010-02-15 @ 20:35:55
URL: http://aspielife.blogg.se/
Postat av: Jeeeh

Kul blogg, hadde vært fint om du kunne legge igjen kommentar på min også...

2010-02-16 @ 19:22:25
URL: http://jeeeh.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0