Ännu en nattlig uppdatering...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men kände att det var dags för en uppdatering...
Dagen har sett ut som vanligt, långpromenad med Isis och lek med Bästis.
Ska till Malmö i morgon, efter att jag har haft ridlektion. Så glad att ridningen har börjat igen, hoppträningen igår gick jättebra :)

Även skolan har börjat och det känns väl också bra. Känner mig ganska peppad inför den här terminen!
Missade första lektionen i psykologi dock, så troligtvis har jag blivit struken från den kursen. Måste gå in till Komvux på måndag och försöka reda upp det, suck. Bara de inte har hunnit ge min plats till någon annan så borde det vara lugnt.

Hade hoppats att läkaren skulle ringa idag, men det gjorde hon inte. Börjar bli smått desperat när det gäller sömnen.

Har räknat lite på ekonomin, och kommit fram till att om jag lyckas leva på mindre än 800 kr fram till den 18:e nästa månad så räcker pengarna precis till allt dem måste räcka till... Det blir ju en fruktansvärt tråkig tid, så jag försöker se det lite som en sport, en utmaning i hur billigt man kan leva. Fast det blir jävligt tråkigt ändå, men jag får skylla mig själv. Varför måste alla extra räkningar, medlemsavgifter och årsavgifter komma i januari när man alltid har ont om pengar efter julen? Orättvist! 

Måste sova, men är inte det minsta trött.  


Kommentarer
Postat av: ems

Hej, tack för att du tycker om min nya design, din blogg är också as-fin<! ^^

Och jag hoppas verkligen att allting löser sig för dig!

2010-01-16 @ 11:28:57
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det är verkligen inte roligt när man får hålla sådär hårt i pengarna. Inte är det mycket man får att leva på heller, från försäkringskassans sida. Jag kommer ha cirkus 2500:- att klara mig på per månad fram till maj. Och det ska räcka till ALLT, busskort, hemresor, kurslitteratur, mat, kåravgift till studentkåren och allt sånt där man måste betala. Gosh, det kommer bli en rolig vår. ;)

2010-01-16 @ 20:57:39
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0