Lägesrapport

Satans förkylning som vägrar ge med sig. Pga den så var jag inte på topp på hoppträningen idag, men det gick väl okej ändå. Det känns i alla fall bra att det går framåt, för när det går dåligt nu så går det typ som när det gick bra förra terminen! Om ni hänger med :)

Gick till psykologin idag, och jag hade inte blivit struken från kursen, yay. Det kommer nog att bli ganska intressant, kanske till och med lite kul. Men gud vad jobbigt det var att sitta så länge i klassrummet. Har ju nästan bara pluggat hemifrån det senaste året, pga Isis, och glömt bort hur obehagligt det är att tvingas dela utrymme med främmande människor. Men läraren verkade vara bra!

Vad har mer hänt..? Kan väl meddela att min obefintliga tidsuppfattning gör att jag inte är så bra på att förbereda saker! Kom idag på att jag ska flytta om ca en vecka... Och har inte förberett någonting. Men å andra sidan, varför skulle jag börja redan nu? Känns som att det är jättegott om tid kvar, vill ju inte bli klar innan det verkligen är dags att flytta allting.

Åh, vad jag är inne i Twilight nu. Vampyrer är min lilla besatthet, dessa vackra varelser!
Såg att Vampire Diaries ska börja visas på 6:an nu. Men jag vet inte om jag kommer att klara av att titta, kommer bara att bli förbannad för att de förstört dessa böcker, som var mina överlägsna favoriter när jag var yngre.





Kommentarer
Postat av: Sandra

åhh älskar twilight längtar till den tredje filmen i juni!

btw de ska börjar spela in den femte säsongen av dexter i sommar

2010-01-22 @ 17:29:42
URL: http://disrepair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0