Puh!

Försöker lära mig det här med hur man designar sin blogg... riktigt kul att prova sig fram ju! Men nu får jag vara nöjd för i natt :)

Har varit sjuk igår och idag, men nu börjar det kännas lite bättre. Inte jättekul att ha vovve då kan jag säga, men har ändå tagit mig i kragen och traskat ut på en tillräckligt lång promenad. Fast väldigt mysigt är det att alltid ha någon att mysa i soffan med :)

Är egentligen skitsur och orolig för vad de jävla f******* på försäkringskassan håller på med. Worst case senario: Jag kan varken fortsätta med ridningen eller med skolan plus att jag blir hemlös. Så blir det förmodligen inte, men jag hatar detta, att hela mitt liv ligger i deras händer. Maktlösheten. Usch, orkar inte tänka på det nu, kan ändå inte göra något åt det under helgen.

I morgon kommer Joar hit, och jag längtar...

 

Kommentarer
Postat av: Katten

Vad fin bloggen blev! Du kanske får komma hit och hjälpa mig istället! :-)

2010-01-08 @ 10:52:14
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Det är knepigt det där med design och koder hit och dit, men man lär sig mkt av att sitta och pilla. Gillar din bakgrund. :)

2010-01-08 @ 19:47:52
URL: http://tussitussilago.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tyckte det blev jättefint, bra jobbat!

2010-01-10 @ 19:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0