ännu en utmaning :)

Jag och Isis sitter hemma hos Katten och väntar på att middagen ska bli klar.
Dagen har sett ut som sådan: morgonpromenad, städning av lägenheten, samtal med terapeuten, långpromenad hem till Anna, samt ett litet träningspass i rastgården. Tränade på fotgående samt tävlings-inkallning. Det gick över förväntan, trots alla störningar utomhus. Duktiga Isis. 

Har blivit utmanad av Emily, att skriva sex egendomliga/underliga saker om mig själv. Så det får jag väl göra då :)

1. Jag sover med gosedjur i sängen och kommer aldrig att sluta med det.

2. Jag kunde läsa "riktiga" böcker och skriva, samt räkna upp till mellanstadiets matematik långt innan jag började första klass.

3. Jag var besatt av vampyrer under mina yngre tonår.

4. Jag tror på reinkarnation, andar och spöken.

5. Jag vinner över alla i tequila-race.

6. Jag har betalat 30 000:- för att operera min katt.    

Så nu vet ni det!

Inte lätt att skriva när man har en stoor knähund... ;)




Kommentarer
Postat av: ems

Yay! :D

Hehe aww vad söta ni är ^^

2010-03-17 @ 21:10:06
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/
Postat av: Katten

Oj vilken fin bakgrund!

2010-03-18 @ 11:17:12
URL: http://trolsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0