hopptävling

Sitter här med en kopp kaffe... När den är uppdrucken ska jag köra ett litet träningspass med Isis, sen bege mig till mattelektion. Hade det sista mötet med mina placerare igår. Det kändes ganska bra faktiskt. Orana ett avslutat kapitel... Jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag inte fått komma dit. Om jag ens hade levt, men det tror jag nog ändå. Tänker skriva lite mer om det här senare, men nu hinner jag inte. På mötet bestämdes det i alla fall att vi ska ansöka om boendestöd till mig, och det blir nog bra.

En annan kul sak, hopptävlingen i söndags gick bra - jag kom tvåa i både klasserna jag var med i :D
Det är en riktigt stark piggelin till häst jag rider. På framhoppningen drog hon iväg som bara den och jag trodde det skulle gå åt helvete, men när vi kom in på banan lugnade vi ner oss lite båda två och fick två felfria rundor!


 

Nu måste jag rusa!


Kommentarer
Postat av: ems

Gud vad kul! Grattis! :D

2010-03-30 @ 14:16:24
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/
Postat av: Indiana

Duktigt :) Grattis!

2010-03-30 @ 16:42:03
URL: http://chickwithguns.blogspot.com
Postat av: Joar Dahlskog

Du är så duktig!

2010-03-30 @ 21:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0