constant struggle

Ni kanske märker att jag har svårt att sova, eftersom jag bara uppdaterar på nätterna?
I alla fall så fattade jag rätt beslut igår, och lät tabletterna vara. Vet inte var jag fick den styrkan ifrån, kanske hjälpte det att skriva av sig lite... Är glad för det i alla fall! Att suget är lika starkt i kväll försöker jag att inte tänka på.  

Var ute och joggade med Isis innan idag, vilket gick skitbra, sprang 4,5 km på en gång. För mig är det MYCKET, är ingen proffsjoggare än :) Ska träna upp mig nu, nästa mål är 6 km. Isis älskar det också!
Också tränat stå från sitt och ligg, samt börjat så smått med ställande under gång. Kanske plågar er med ett till filmklipp snart!

Har till och med pluggat lite trigonometri idag, för er som vet vad det är ;) Gillar denna kursen, gillar matematik, massage för hjärnan... Nu har jag snart betat av alla mattekurserna, och med toppbetyg dessutom. Längtar så tills jag är färdig med gymnasiet, är så trött på att ligga efter alla andra i min ålder.

I morgon hämtar jag nycklarna till min nya lägenhet.

Dagens vill ha: Kamera!!

Dagens låt:




Kommentarer
Postat av: Erika

Isis är ett fint namn. Så heter min katt =)

2010-02-01 @ 06:06:46
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Postat av: Tiger

vad kul att du ska hämta nycklarna :) och ditt "dagens vill ha" var väl genomtänkt tycker jag ;) alla borde vilja ha en kamera :D puss

2010-02-01 @ 09:54:22
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: ems

Åwh, det är tråkigt att inte kunna sova. Jag håller med om att nätter är värst.

Trigonometri?? Har aldrig hör talas om, du är ett ritkigt mattegeni :D

Yaaay!!!!Jag får komma och hälsa på dig i din nya lägenhet också sen när allt är klart! ^^

Jag gillar låten!

2010-02-01 @ 10:57:45
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0