Summering

Fy vad dålig jag har varit på att uppdatera... Men det har inte hänt så mycket och jag har inte haft någon inspiration till att skriva. Det funkar bra i den nya lägenheten, det är så skönt med lite mer plats. Har missat ganska mycket i skolan, måste ta tag i den biten nu. Jag har extremt bra koncentrationsförmåga när jag är väldigt intresserad av något, men så extremt dålig när jag är ointresserad eller inte tillräckligt intresserad. Typiskt aspie kanske?

Dagen har sett ut så här: gå upp 9:30, dricka kaffe, långpromenad med Isis över fälten, sova lite till, cykla med Isis till gamla lägenheten och städa (nästan helt klar nu Emily ;), cykla hem, räkna lite matte... Så kul har jag det :)
Undrar när den här tröttheten som jag känner hela tiden ska släppa? Snälla låt det bli vår snart!

Vill att Eclipse och Breaking Dawn, som jag beställde igår, ska komma NU! Sur på mig själv för att jag inte kom på det tidigare i veckan - att jag kunde beställa dem och betala med faktura, så hade jag kunnat ha dem till helgen! Plånboken är verkligen helt tom nu och pengar kommer först nästa vecka. Läste ut New Moon för flera dagar sedan och jag måste ha min dagliga vampyr-fix, vill inte vänta :P Såg i alla fall de två första avsnitten av Vampire Diaries igår. Vet inte riktigt vad jag tycker än... De har ändrat mycket från böckerna. Men det ska bli spännande att se hur det utvecklar sig.


Kommentarer
Postat av: ems

yaaaay uppdatering! ^^

Då är vi två, jag ligger också efter. Måste plugga inför prover nästa vecka!

Och yaay vad bra så har du ju det snart överstökat! (städningen) :)

Gillar du Anne Rice? Jag har iofs inte läs hennes böcker men jag tycker om filmen. Jag fick en TJOCK bok med alla hon skrivit, det är tre va? På engelska dessutom. Har inte orkat ta mig igenom den haha, och kan inte läsa den nu för den försvann nån flytt utav alla flyttar. :(

Aja, ha det bäst! ^^

2010-02-13 @ 11:19:25
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0