Böcker!

Precis hemkommen från Isis kvällspromenad, då vi även passade på att följa Bästis hem <3

Har gått och dragit på mig en kraftig förkylning nu, inte kul! Känner mig lite dum... I natt så somnade jag så gott av stilnocten och vaknade utvilad klockan sju i morse. Isis fick komma ut och kissa, men sen kändes det så ovant att vara uppe så tidigt, så jag gick och la mig igen och sov några timmar till. Sen vaknade jag jättetrött och med huvudvärk på grund av att jag översovit plus att jag hunnit bli jätteförkyld under de timmarna. Varför är det så svårt att göra någonting lagom? Det blir antingen för mycket eller för lite av allt ju! För mycket eller för lite mat, för mycket eller för lite sömn... Aldrig lagom :P

Här får ni en bild på vilka böcker jag läser just nu, sånt kan ju vara kul att veta ;) Läser alltid flera samtidigt!



Till er som är intresserade av andligt sökande kan jag verkligen rekommendera alla böcker av Marie-Lousie och Robert Hahn (Själars samband är nr. 2 av 4). I alla fall har de påverkat mig djupt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Sådär ja, friden åsterställd, har nu fått min dagliga dos av bloggeri, det tackar vi för!

Lite orolig när jag läser att du läser många samtidigt, kan bli lite känsligt om man mixar ihop hundmassage och stretching med själarnas samband och kryddar med twilight, hua ler

En sak till nu när jag är på humör, still nocked (stilnocten) var ju ett väldigt passande namn på en sömntablett, där har de nog haft riktigt skojsigt! skrattar

Ha det bra, sov gott och ta hand om dig!

/Maria

2010-01-19 @ 22:51:31
Postat av: Tiger

inte bara ett rum! ;) hehe

2010-01-20 @ 09:24:33
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: ems

Det finns inget lagom, haha!

Krya på dig!

2010-01-20 @ 11:25:26
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0