som en morgon ska vara

Jag har väl inte riktigt hängt med, men det är ju faktiskt vår ute nu! Upptäckte det när jag skulle ut på Isis vanliga morgonrunda, och höll på att svettas ihjäl i mina vinterkläder. Äntligen, så underbart skönt! Har sovit gott i natt också, och även om jag har gröt i hjärnan när jag vaknar, som är nackdelen med sömnpiller, så hinner det skingras under promenaden och jag känner att jag ändå är utvilad. 

Har börjat komma in i en ganska bra morgonrutin nu, försöker gå upp mellan åtta och nio, går "morgonrundan" med Isis, som tar ca en timme, sen äter jag frukost framför datorn och sitter och slösurfar med en kopp nybryggt kaffe resten av förmiddagen. Ska snart göra mig i ordning och köra ett lydnadspass med Isis ute på gården!  

Kommentarer
Postat av: Indiana

Ja herregud ja! Godis är det värsta jävla beroendet jag haft någonsin! Det är otroligt svårt att låta bli. Dessutom är det det som jag döljer mest för andra för att det äcklar mig så mycket. Men vill man så kan man! Så vi kan :)

Jag längtar verkligen sjukt mycket efter min hund nu alltså! Men det känns som ett hälsosamt mål som jag kommer ha mycket nytta av att kämpa för.

Visst ska vi promenera med vovvarna sen :D Finns inget bättre ju. Usch vad jag längtar!

Kram

2010-03-26 @ 15:06:38
URL: http://chickwithguns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0