Tröttis

Jag är såå trött, verkar som om jag kommer att komma i säng innan tio ikväll! Skönt.
Har varit i gång hela dagen.. promenerat, varit på psykologilektionen, släpat upp närmare femtio kilo fruset rått kött för mina trappor (Isis mat), promenerat ännu mer, haft hopplektion.. Jag sov så mycket bättre av propavanen igår och har nästan känt mig som en ny människa idag, så det får bli sömntabletter en period nu. För dem som inte har problem med sömnen är det nog svårt att förstå hur fruktansvärt jobbigt det är. Alla sover ju dåligt någon natt ibland och funkar dåligt nästa dag på grund av det. Men tänk att det bara fortsätter, natt efter natt, vecka efter vecka, år efter år. 

Idag kom mitt mineralsmink som jag har beställt härifrån. Yay, ska bli kul att prova :) Önskar att jag hade hur mycket pengar som helst att spendera på smink, parfymer och sådant, det är så kul att köpa! Men nästan allt går till Isis, och det är ju såklart värt en miljon gånger mer :)

Ska hopptävla på söndag, lite nervöst. Bara klubbtävling fortfarande, men ändå. Det går bättre och bättre med hästen som jag rider, så det ska bli kul!

Har äntlingen fått över mina mobilbilder till datorn - här är lilla plutten under första veckan hemma hos mig ♥





Coolingen åker tåg ♥



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ems

Japp, sömnen är mycket viktig för att ens liv ska fungera! Vad skönt att du sover bättre på propavanen!



Aww söta Isis! :)



Lycka till på hopptävlingen :D

2010-03-26 @ 17:40:38
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0