loneliness.

Lite ensam och ledsen i kväll... Har en massa jobbiga saker hängandes över mig som jag borde ta tag i, som att ringa till Komvux och höra varför jag inte har fått något antagningsbesked än. Väntar på två jätteviktiga beslut från försäkringskassan, det borde inte bli några problem, men man vet aldrig. Dessutom känns här just nu så fruktansvärt trångt och instängt, det ska bli så skönt att flytta.. (för er som inte vet så ska jag flytta till en stor tvåa i februari)..

Hatar den här känslan, när hela kroppen känns fel. Jag är ju så känslig för temperaturer, har jättemycket tjocka kläder på mig ute för att inte frysa ihjäl men så fort jag kommer in inomhus så får jag panik och håller på att kvävas av alla kläder och dö av värmeslag innan jag hinner ta av mig dem. Så känns det nu, fast med själva kroppen, vill bara klösa mig ur huden.

En bra sak, idag hittade jag äntligen en bra sele till Isis. Svårt att hitta en som sitter bra på en dobermann, eftersom hon är så smal men ändå har så djup bröstkorg, men denna satt perfekt. Och jag hade verkligen inte råd, men jag var ju tvungen :) Och så har jag hittat en bok som jag så gärna vill beställa, Control unleashed heter den, verkar superintressant. Om hundträning såklart... Ge mig pengar! :P

Igår såg jag klart Dexter, så nu har jag inget att göra om nätterna.. Det slutade jättehemskt, det var nog det som utlöste mitt smått dåliga mående och obehagskänsla. Så en varning till Tiger! ;)  Funderar på vad jag ska titta på för serie nu. Det får väl bli säsong två av antingen Prison Break eller True Blood. PB är inget bra på kvällen, det är alldeles för spännande.. så True Blood får det bli! Jag är serie-narkoman, en bra serie är bland det bästa jag vet.

En bild på mig, Isis och den senaste familjemedlemmen Grisis:



Godnatt. Joar jag saknar dig...


Kommentarer
Postat av: Katten

Tråkigt att höra att du hade det jobbigt igår. Jag önskar att jag hade varit med dig istället för på du-vet-var. Vintern är över snart, Bästis! I mars så är det säkert vår, januari går snabbt med nyår, NYPRSLÖFTE, joar födelsedag och PACKNING för din del. Sedan är det februari med flytt, och allt kommer att kännas bättre när du väl bor i din nya lägenhet, nära till fälten. Och allt kommer att ordna sig med försäkringskassan för oss båda! Men visst är det SKITJOBBIGT att ha det hängande över sig hela tiden. Och snart börjar ju skolan också.



This is our year! Tror du inte det?

Älskar dig så mycket!

<3

2009-12-30 @ 09:46:44
URL: http://trolsk.blogg.se/
Postat av: tiger

Åh, en varning, tack så mycket :) Och du fick mig verkligen att skratta nu; Grisis! Haha (jag skrattar fortfarande) Pussar

2009-12-30 @ 09:50:06
URL: http://madebytiger.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Vart ligger din nya lägenhet nånstans? Det verkar najs med en stor 2:a, själv ska jag tränga ihop mig i ett litet studentrum. Haha. Fast det är å andra sidan självvalt. Kram

2009-12-30 @ 13:27:16
URL: http://tussitussilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0