ord.

Suck, en sådan period igen. Syftar på sömnlösheten som infunnit sig de senaste dagarna.
Saknar mina små piller mer än någonsin. Det tär och äter på mig. Avundas alla viljesvaga som så lätt kan ge efter för sina begär. För det kan inte jag. Bara en känsla såklart, egentligen är det ju något att vara glad över. 

Ska återgå till min bok, vill bara bli klar med den här jävla Twilight-sagan nu, så jag kan koncentrera mig på vardagliga ting igen. Blir alltid så ohälsosamt besatt av dessa magiska världar som jag önskar att jag levde i.

En annan sak som jag kan bli besatt av är speciella ord. Ibland så fastnar jag för ord som känns trygga och fina, och de blir mina mantran. Just nu tycker jag om trampdyna och nostryffel. Kan upprepa dem hur många gånger som helst.


Kommentarer
Postat av: ems

Såklart så är det bra om du låter bli piller, men det är ju bättre att ta några än att ligga sömnlös i flera nätter.

Men såklart är det bra att du inte vill ta dem, det är myket starkt att du kan stå emot, särskilt när du har stort sug.



Jag har också en värld jag skulle vilja leva i, Silent hill, du kanske har hört talas om den? Det är en spökstad, som inte finns på riktigt utan bara i spelens värld (finns en film också). Jag vet att den staden är full av monster och otäckheter, men även ett melankoliskt lugn.



Jag har också speciella ord, eller mer som uttryck,

Jag och Anna brukade ofta säga "bra gjort Filippa, bra gjort" Och klappa sig själv på axeln. :P



Och jag och en kompis från Malmö brukar ofta upprepa roliga youtubeklipp vi har sett och i våra samtal brukar vi lägga in dem ibland.

Som ibland när vi hälsar, "hallåj,det är en fågel, kom och titta"

Det är från fågelturken haha, Anna visade mig den och sen visade jag den för några andra(speciellt Susanna gillade den).

Och Susanna och hennes pojkvän brukar ofta säga "Dennis" och "Gary". Vet inte varför ^^



Hoppas du har en bra dag.

Kram!

2010-03-04 @ 09:16:26
URL: http://stupidanxiety.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0